Hvordan er det at gå i terapi hos mig?
// Stresscoach Brigitte Martiny – Samtaler der forandrer
Mange overvejer terapi i lang tid, før de tager kontakt. Ofte fordi de er usikre på, hvad der egentlig sker i et terapiforløb, eller om terapi overhovedet er det rigtige for dem.
I videoen her fortæller jeg lidt om, hvordan jeg arbejder, hvad du kan forvente af et forløb hos mig, og hvordan vi sammen kan arbejde med de udfordringer, der fylder i din hverdag.
Der er ikke noget, du skal præstere eller have forberedt. Det vigtigste er, at du møder op som dig selv.
Nysgerrig på, om terapi kunne være noget for dig?
Det kan være svært at vide, om terapi er det rigtige næste skridt. Derfor tilbyder jeg en gratis afklarende samtale, hvor vi kan tale om din situation og mærke efter, om jeg er det rette match for dig.
Der er ingen forpligtelser – kun mulighed for at blive klogere på, hvad du har brug for.
Den første samtale handler om at lære dig og din situation bedre at kende. Sammen undersøger vi, hvad der fylder, og hvad du gerne vil have hjælp til.
Du bestemmer, hvad vi taler om. Det kan være stress, angst, tankemylder, selvværd, relationer eller livsforandringer.
Nej. Du behøver ikke forberede noget på forhånd.
Det afhænger af din situation og dine mål. Nogle oplever stor effekt efter få samtaler, mens andre ønsker et længere forløb.
Ja, jeg tilbyder både samtaler i Aarhus C og online.
